多久了? 我已經沒有印象 最後一次看到妳

忘了妳的樣子 也差點忘記曾經 兩年多了嗎?

不確定 只知道至今妳仍然沒有找過我

腦海有一個印象 那是唯一的一次 我感覺到是妳

雖然不是熟識的形態 卻可以一口咬定 是哪來的自信?

老是忽然閃過妳的影子 日漸嚴重 不懂為什麼



可能是因為一直意識到皮膚變差了



輕撫著臉龐....好多粉刺 或許是前陣子都疏於保養

閉上眼 還能夠感覺到那雙粉嫩的手在臉上游移著

沒有任何徵兆 莫名的一粒水滴從鼻子滑落於我的唇

試著把那該死的粉刺擠出來 卻痛的令人發抖

這樣的痛楚 持續了很久很久 但是以往卻一下子閃過

還是妳比較厲害 雖然當時的我還蠻不喜歡這樣的舉動



不過我好像很容易去習慣一個人 是容易習慣還是容易配合?

無解 不過這樣到底是好還是壞? 好像很少會有人配合我

是我太低姿態 還是太容易把自己交給別人 妳能告訴我嗎?

以前或許妳會說 但是現在即使是妳想說 我也聽不到



夜依然如此的漫長 尤其在掛念著一件事情 或是一個人

有的人總是喜歡背著很多的包袱 不放下 是捨不得?

腦袋腫脹著 感覺全身的器官機能快要停止 好像很久沒睡了

很想在找妳聊 不過我的身體似乎不允許我這樣做

是阿 我該去睡了 有空我在寫信給妳 如果 可以的話

妳可以直接來找我聊天 這樣會比較快一些 晚安 我的曾經



Blog的這首Just one last dance, 可以訴說我的心情, 送給妳



Just one last dance....oh baby...just one last dance

We meet in the night in the Spanish cafe

I look in your eyes just don't know what to say

It feels like I'm drowning in salty water

A few hours left 'til the sun's gonna rise

tomorrow will come an it's time to realize

our love has finished forever

how I wish to come with you (wish to come with you)

how I wish we make it through

Just one last dance

before we say goodbye

when we sway and turn round and round and round

it's like the first time

Just one more chance

hold me tight and keep me warm

cause the night is getting cold

and I don't know where I belong

Just one last dance

The wine and the lights and the Spanish guitar

I'll never forget how romantic they are

but I know, tomorrow I'll lose the one I love

There's no way to come with you

it's the only way to do

Just one last dance

before we say goodbye

when we sway and turn round and round and round

it's like the first time

Just one more chance

hold me tight and keep me warm

cause the night is getting cold

and I don't know where I belong

Just one last dance

Oh,Baby

Just one last dance

before we say goodbye

when we sway and turn round and round and round

it's like the first time

Just one more chance

hold me tight and keep me warm

cause the night is getting cold

and I don't know where I belong

Just one last dance

before we say goodbye

when we sway and turn round and round and round (When we sway turn around)

it's like the first time(hold my tight oh my love)

Just one more chance

hold me tight and keep me warm

cause the night is getting cold(the night is getting cold)

and I don't know where I belong(don't know where I belong)

Just one last dance

Just one last dance

Just one more chance

Just one last dance



arrow
arrow
    全站熱搜

    bluezone 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()